niedziela, 9 marca 2014

Podejmij wyzwanie!

Podejmij Wyzwanie! -  postanowiłam poszukać czegoś dla siebie.




Nie pijam alkoholu, ani actimela, nie jadam też pączków na czas w tłusty czwartek. Jednak od 1 stycznia postanowiłam prowadzić zdrowy tryb życia. A zacząć miałam od zrzucenia zbędnych kilogramów. I choć trochę czasu już minęło to jeden sukces mam już na swoim koncie, zrzuciałam 6 kg! Jestem na półmetku mojej wagowej batalii. 

Ale nie tylko o pozbycie się zbędnych kilogramów chodziło, raczej o coś co mogłoby stać się moim nawykiem, stylem życia. Wprowadziłam dietę i nie jest ona zbyt drastyczna, ale przede wszystkim chodziło mi o sport! Czyli to w czym zawsze byłam słaba. :)

Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej, choć atrakcyjne i kilka z nich przygarnęłam do swojej codziennej rozgrzewki, to jednak nie zachwyciły mnie to na tyle, bym uczestniczyła w jej akcji. Dlatego zaczełam szukać czegoś innego i znalazłam!



Oto zestawy, które wybrałam dla siebie i goraco wszystkim polecam:


Na stronie zademonstrowane są wszystkie ćwiczenia oraz to jak poprawnie je wykonywać. 
W podanym wyżej zestawie mamy:
Drugie wyzwanie ma za zadanie ukształtować nasz tyłek: 


Ćwiczenia jakie tu wykonujemy to:

Jeżeli jesteście zainteresowani to do dzieła i życzę powodzenia! :)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz